Slyšel jsem, že při výměně kapaliny v automatické převodovce se nevymění vždy celá její náplň a musí se několikrát proplachovat ?

Ano, při klasické výměně kapaliny se velmi obtížně  odstraňuje 100 % staré kapaliny,  obzvláště z oblasti měniče. Proto se používá větší množství kapaliny a systém se vyplachuje novou kapalinou, ale i zde dochází k „ředění“ nové kapaliny. My nabízíme unikátní systém, který pomocí automatického přístroje BG PF5 a profesionálních přípravků BG provede výplach celého systému speciální výplachovou látkou, která odstraní úsady ze systému. Dále v druhém kroku odstraní 100 % staré kapaliny a ve třetím nainstaluje speciální kondicionér. Tento kondicionér neutralizuje a renovuje i ty minimální zbytky staré kapaliny a prodlouží její oxidační stabilitu. Celý princip je unikátní v tom, že proces probíhá za chodu motoru a během výměny se mění všechny režimy automatické převodovky. Stará kapaliny je odváděna do oddělené nádoby a nová vstupuje do systému. V každém okamžiku je v systému stejný tlak a stejné množství kapaliny. Nová kapalina se se starou nemíchá.